fbpx

Utomhusträning i Särö

Inspirerande utomhusträning i grupp där vi testar på olika typer av pass med fokus på kondition, styrka, rörlighet och avslappning med full närvaro i naturen. Varje träningstillfälle innehåller en mix av intervaller, funktionell styrka och rörlighet/avslappning. Underlaget kommer varieras mellan stig, grusväg, asfalt, klippor, sand och skog. Då det vissa årstider är mörkt så sker vissa av passen i pannlampans sken när vi tar oss in i skogen.

Alla som kan jogga 10 minuter i lugnt tempo kan delta. Varje person utmanas utefter sin nivå och fysiska status. För att delta behöver du ha egen pannlampa (vintertid) och kläder efter väder.

Häng med på Vetenskapshälsans utomhuspass och du garanteras en stor dos motivation och glädje. Passen leds av Vetenskapshälsans coach Sara Brodén Blom som är utbildad personlig tränare, gruppträningsinstruktör, yogainstruktör och löpcoach.

Särö- Sara Brodén Blom
Tid: Måndagar 18.00-19.00
Start: 11:e mars- 10 träningstillfällen (uppehåll v. 14)
Plats: Samling vid Särö Västerskogs parkering.
Pris 1495 kronor. 

Bokning sker via Boka direkt (klicka på knappen). Faktura skickas separat på mejl.

Underbar träning i en härlig miljö! Sara är en superbra och peppande instruktör!

Christine A

Deltagare utomhusträning

Det var superkul, lagom nivå och utrymme för alla att göra utifrån sina förutsättningar. Underbart också att träna ute i naturen och göra det ihop med andra.

Julia O

Deltagare utomhusträning

Sara har ett fantastiskt sätt att få med sig den mest erfarna atleten till den som precis börjat sin motionsvana. Med entusiasm och enorm energi leder hon gruppmedlemmarna att utmana sig själva. Det är så himla roligt och man längtar till varje vecka!

Rebecca A

Deltagare utomhusträning

Jättebra varierad träning! Bra balans mellan styrka och kondition.

Pernilla L

Deltagare utomhusträning

Sara ger och tar fram så mycket glädje och energi hos alla deltagare och i sin träning.

Josefin L

Deltagare utomhusträning

Det är bra att få hjälp med att utveckla träningsformer så att det blir en bra balans.

Håkan P

Deltagare utomhusträning